Ramadhan.. POSE BABE!!~

PERHATIAN skali lagi maaf.. ni blog yg ke bape aku 'lairkan' semula..ntah mambang ane yg remove. but well.. aku taip korang bce. kalu rs2 cam ade kena ngena ngan korang.. tu bkn aku nye pasal. semua tu kebetulan semata2.. sekian. harap maklum.. (GGR)

Sunday, August 8, 2010

hye babe..

bertemu skali lagi!!.. DI PAGE INI.. sje nk cek2.. nk test2.
blog ni tuk bln2 tertentu jer.. terlalu excited.. tu psl pass blog baru. hehehehe.. haa..
kalu nk resepi kueh raya, lauk pauk raye.. baju2 raya.. info2 sal pose n hari raya.. n mcm2 lai
sume aku dah siap setkan tuk korang..
hanya yg TERBAIK tuk sume rakan2. wahahaha!!

ape2 hal pun.. slamat pose beb..
slamat pose jeng,.. mas.. waduh!!~

aik.. gamba raye lak atas. silap2.. semula..
haaa ucapan kat bawah nun..

No comments:

Post a Comment