Ramadhan.. POSE BABE!!~

PERHATIAN skali lagi maaf.. ni blog yg ke bape aku 'lairkan' semula..ntah mambang ane yg remove. but well.. aku taip korang bce. kalu rs2 cam ade kena ngena ngan korang.. tu bkn aku nye pasal. semua tu kebetulan semata2.. sekian. harap maklum.. (GGR)

Friday, August 6, 2010

kenapa aku blogging??

hurm..
salam2 ..
sedari pagi aku menaip.. dah berasap pc ni.. update sana.. update sini..
last2.. kena remove.. aku pun x tau.. ape kena ngan page aku ni.
dah dua kali dah.. aku mmg pantang kalu bab2 jadik cam ni..

ok.. kenapa aku blogging??
kekadang ramai gak kwn2 yg tanye..
"ade ke org nk bace blog ko?"..
well.. jwpan aku ttp sama.. ade tu ade.. mmg ttp akn ade..
sbb aku menaip.. bkn citer aku.. tp citer korang2.
so.. kalu korang nk pastikan.. aku x menaip citer korang..
korang kenalah ngadp blog aku ari2.. wahahahh!~

stupid me..
sebenarnya..mood aku dah larik ni..
slps berhari2 aku ngadap blog. taip itu dan ini..
last2 kena remove blog aku. ntah ape kes.. aku pun tak tau.
aiyo!!!.. so guys.. skali lagi.. aku kena repeat all kes2.. menaip ni..

slamat petang.. bye!

No comments:

Post a Comment